Παρασκευή 23 Ιουνίου 2017

ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΘΗΝΩΝ 22 IOYNIOY 2017




Η κ. Αναστασία Κοτσιαφίτου, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας του Τμήματος Αθηνών, διοργάνωσε, σε συνεργασία με το σχολείο και τον Ο.ΚΑ.ΝΑ, Ημερίδα Επαγγελματικού Προσανατολισμού με θέμα: «Σχεδιάζω τη σταδιοδρομία μου». Στόχος της ημερίδας ήταν η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης των εκπαιδευομένων και η πληροφόρησή τους σχετικά με τις εκπαιδευτκές και επαγγελματικές διεξόδους τους μετά το ΣΔΕ.

Την ημερίδα πλαισίωσαν με τις εισηγήσεις τους:
1.      ο κος  Λεχουρίτης Γεώργιος, Ψυχολόγος, Στέλεχος
του Κέντρου Πρόληψης Δήμου Αθηναίων ‘’Αθηνά Πολιάς’’
2.      η κα Μητροδήμου Άννα, Μαθηματικός, Καθηγήτρια  6ου
Εσπερινού Γενικού Λυκείου Αθηνών
3.      ο κος Ακριβόπουλος  Κωνσταντίνος,  Σύμβουλος Επιχειρήσεων, συνεργάτης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
4.      ο κος Σταυρόπουλος Βασίλειος,  Νοσηλευτής,  Υπεύθυνος Γραφείου Ενημέρωσης για την  Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία.

ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΙ

·        Με ευχαρίστηση παρατηρώ τα εξής: ύστερα από δεκαετίες αδιαφορίας  προς τη μειοψηφία, ασχολούνται μαζί μας άνθρωποι επιπέδου. Αυτό μου έδωσε εμένα τουλάχιστον μια ταύτιση με τους ωραίους ανθρώπους που μας μίλησαν. Η ταύτιση είναι μια διαρκής ανάγκη, ώστε να επιβεβαιωθεί η δική μου στάση ζωής και οπτική. Όλες οι υπόλοιπες ανάγκες καλύπτονται γύρω από αυτό. Άκουσα σοβαρές διαλέξεις από σοβαρούς ανθρώπους.
·        Αισθάνθηκα  ενθουσιασμό, αγάπη, στήριξη, κατανόηση
·        Ήταν πολύ ωραίο το κλίμα και ευχάριστο. Καλύφθηκαν οι απορίες μου.
·        Όλα ήταν ωραία, μου άρεσε η επικοινωνία που υπήρχε.  Κάτι καινούριο πάντα έχει ενδιαφέρον.
·        Ένιωσα ελπίδα για το μέλλον μου. Υπάρχουν αρκετά πράγματα που μπορώ να κάνω μετά από εδώ.
·         Χρήσιμα όλα.. ό,τι μαθαίνεις είναι καλό.



Δεν υπάρχουν σχόλια: