Παρασκευή 23 Ιουνίου 2017

ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥ Α΄ΚΥΚΛΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΔΕ:
  •  Το ΣΔΕ μου έδωσε μία αγκαλιά και μου πρόσφερε την ευκαιρία να αλλάξω σελίδα στη ζωή μου και να έχω όντως μια δεύτερη ευκαιρία.
  • Το ΣΔΕ είναι ένα μεγάλο βήμα για με μένα. Με ανέβασε και πνευματικά και ψυχολογικά, γνώρισα καλούς καθηγητές και καθηγήτριες και έκανα καινούργιους φίλους. Συμμετείχα σε όλες τις εκπαιδευτικές επισκέψεις και στην περίφημη εκδρομή. Γενικά είναι μια καλή αρχή για να συνεχίσω να είμαι σταθερός σε ό,τι αναλαμβάνω.
  •  Ήταν μία εμπειρία σημαντική, ευχάριστη και ωφέλιμη.
  •  Για μένα το σχολείο είναι κάτι ευχάριστο . Μαθαίνω αρκετά καινούργια πράγματα. Και μόνο για αυτό είμαι ευγνώμων που υπάρχει.
  •  Ο λόγος που ξεκίνησε το σχολείο ήταν η προτροπή ανθρώπων που αγαπώ. Στα σίγουρα δεν ξύπνησα μια μέρα και είπα: Ω! Ο φωτεινός παντογνώστης μέσα μου μίλησε. Θα πάω σχολείο. Μέσα από τη διαδικασία γνωριμίας πήρα τόση αγάπη και νοιάξιμο που ήταν σαν σχεδία ναυαγού. Ας μην κρυβόμαστε: η χρήση και οι άνθρωποι τριγύρω δεν είχαν και τόση αγάπη να δώσουν. Τώρα γνώρισα καινούριους φίλους. Είχα ενοχές που δεν μορφώθηκα όσο λαχταρούσα. Έτσι, όταν ο ΟΚΑΝΑ έδωσε τη λύση του σχολείου, ήρθα για ταξίδια του μυαλού, ύστερα από 30 χρόνια αποχής από τη μαθησιακή διαδικασία. Κι ας έλεγαν μερικοί ότι είμαι καμένο χαρτί.
  • Ο άνθρωπος, ως πολύπλοκη μηχανή, δέχεται και επεξεργάζεται τις πληροφορίες, αλλά όμως πρέπει να μάθει να το κάνει σωστά. Το ΣΔΕ μου δίνει την ευκαιρία να συνεχίσω το σχολείο που είχα διακόψει στην εφηβεία και να πάρω Απολυτήριο Γυμνασίου.Το μοντέλο εκμάθησης είναι διαφορετικό από τα κοινά σχολεία, με καινοτόμους εναλλακτικές μεθόδους διδασκαλίας που στηρίζονται στις αρχές εκπ/σης ενηλίκων. Οι καθηγητές μας όλοι είναι απόλυτα ικανοί στη μεταβίβαση γνώσεων και συγχρόνως αποτελούν πηγή έμπνευσης και φορείς αξιών, δεξιοτήτων και προοπτικών για το μέλλον. Δυστυχώς, όπως σε όλα τα σχολεία, έτσι και στο δικό μας υπάρχουν διάφορες δυσλειτουργίες, γεγονός όμως που δεν αφήνουμε να μας πτοήσει το ηθικό. Μαθητές και καθηγητές συνεχίζουμε με δύναμη και όλοι μαζί ως ομάδα ξεπερνούμε τα εμπόδια. Ευχαριστώ πολύ όλους όσοι μας βοηθούνε να πάρουμε γνώσεις, να μορφωθούμε, να καλλιεργηθούμε πνευματικά, να αναπτύξουμε ήθος, να δούμε τη ζωή από άλλη οπτική γωνία. Ξεχωριστά ευχαριστώ πάρα πολύ τις δύο καταπληκτικές μόνιμες καθηγήτριες, την κ. Βασιλοπούλου και την κ. Πουλοπούλου, που είναι οι μαμάδες του σχολείου.
  •  Αν και καθυστέρησαν να ξεκινήσουν φέτος τα μαθήματα του α΄κύκλου, έμαθα αρκετά ώστε να μπορώ να πω με ενθουσιασμό σε άλλα παιδιά να ακολουθήσουν ανεπιφύλακτα το ΣΔΕ. Και βέβαια θέλω να πω κι εγώ από την πλευρά μου ευχαριστώ από καρδιάς σε όσους εμπλέκονται στο σχολείο, τόσο στους καθηγητές μας όσο στο Στέλιο που ήταν πάντα στο πλευρό μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια: