Δευτέρα 18 Ιουνίου 2018

ΣΚΕΨΕΙΣ-ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΜΕΝΩΝ ΤΟΥ Α΄ΚΥΚΛΟΥ ΦΤΑΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ (2017-2018)

A΄κύκλος 

Μαρίνος
Ένιωσα ξανά μαθητής και κατάλαβα τι έχασα τόσα χρόνια. Εύχομαι να συνεχίσω και του χρόνου.


Μιχάλης
Αυτό που μου άφησε η σχολική χρονιά ήταν πολλές γνώσεις και υπέροχες εμπειρίες από τις εκπ/τικές επισκέψεις και την ολοήμερη σχολική εκδρομή.

 
Δημήτρης: 
Η ενημέρωση που μου έγινε από το πρόγραμμά μου για το ΣΔΕ, τελικά μου βγήκε σε καλό: έμαθα πράγματα που αλλιώς δε θα μου δινόταν η ευκαιρία να μάθω, και που ακόμα προσπαθώ με αργά και σταθερά βηματάκια, για να γίνομαι καλύτερος. Ήμουν "αδύνατος" με τη Γραμματική, την Ιστορία και προπαντός με τα Μαθηματικά. Όμως με τον καιρό έχω αρχίσει να βελτιώνομαι. Είμαι ικανοποιημένος και χαρούμενος που γνώρισα τους υπέροχους καθηγητές και θέλω να τους ευχαριστήσω για την υπομονή και κατανόηση που έδειξαν στο πρόσωπό μου. Τέλος, είμαι χαρούμενος που γνώρισα αρκετά παιδιά και μέσα από αυτήν την διαδικασία κατάφερα να ταυτιστώ μαζί τους. Χωρίς να θέλω να υποτιμήσω κανέναν, θα ήθελα μελλοντικά να κρατήσω κάποια επαφή με ορισμένα άτομα, και γιατί όχι, ίσως συνεργαστώ επαγγελματικά μαζί τους.


Άγγελος: 
Πήρα αρκετές γνώσεις που δεν περίμενα ούτε στα όνειρά μου. Έκανα σημαντικά βήματα για τον εαυτό μου. Αισθάνθηκα πολύ κοντά με όλους τους ανθρώπους του σχολείου, δασκάλους και συμμαθητές. Τώρα λαχταρώ να πάρω την περιγραφική μου αξιολόγηση μου. Πιστεύω ότι έχω βελτιωθεί πάρα πολύ.


Βασιλική: 
Ήταν μεγάλη και δύσκολη η αρχική απόφαση να ολοκληρώσω το γ/σιο , που άφησα πριν χρόνια στη Β' γ/σίου, και το να μπω σε δράση και να έρθω να γραφτώ στο ΣΔΕ. Μετά όμως όλα κύλησαν σχεδόν μαγικά! Αναλογιζόμενη τώρα τον Ιούνιο τη χρονιά που πέρασα στο ΣΔΕ, σκέφτομαι ότι ήταν μια χρονιά δημιουργίας, ομαδικότητας, με εκπαιδευτικούς να διδάσκουν, να εξηγούν και να διοχετεύουν τις γνώσεις τους σε εμάς, ακουμπώντας μας με το μαγικό ραβδάκι τους. Δούλεψα πολύ, χειρίστηκα υπολογιστές, ταξινόμησα δεδομένα, έμαθα τι είναι στην πράξη «ομάδα». Ομολογώ πως περιμένω το απολυτήριο του χρόνου με λαχτάρα. «Διά βίου μάθηση» λοιπόν! Και γιατί όχι; Σχολείο χτισμένο επί της ουσίας από εκπαιδευτές με αξίες και εκπαιδευόμενους διψασμένους γι΄αυτές τις αξίες μέσω της μόρφωσης. Ευχαριστώ γι΄αυτήν τη δεύτερη ευκαιρία!! Ελπίζω να την έχουν και οι επόμενες γενιές. Το εύχομαι!


Κώστας: 
Το σχολείο μού έδωσε γνώσεις. Με έκανε να νιώσω περήφανος με τον εαυτό μου που κατάφερα να κάνω πραγματικότητα το παιδικό μου όνειρο: να ολοκληρώσω το γυμνάσιο με επιτυχία. Γέμισα την κάθε μέρα ευχάριστα και δημιουργικά. Οι καθηγητές μου ήταν πάντα στο πλευρό μου. Στενοχωριέμαι που θα κλείσει δύο μήνες το καλοκαίρι. Τόσο πολύ αγάπησα το σχολείο!!


Νίκος: 
Αυτό που αποκόμισα από το σχολείο είναι γνώσεις, καινούργιες εμπειρίες, πνευματική καλλιέργεια. Μα πιο πολύ απ΄όλα με ευχαρίστησε η ευγένεια, η καλοσύνη καθώς και η πολλή πολλή αγάπη όλων των καθηγητριών. Τις ευχαριστώ θερμά και νιώθω συγκίνηση και ατέλειωτη ευγνωμοσύνη. Θα τις θυμάμαι πάντα με ζεστασιά και αγάπη.


Βαρβάρα: 
Η φετινή σχολική χρονιά ήταν σημαντική για εμένα, γιατί άρχισα να μαθαίνω πάλι. Μου άρεσαν πολύ τα Αγγλικά, ο Γλωσσικός Γραμματισμός, και η Πληροφορική. Κυρίως, όμως, μου άρεσε που με το σχολείο ξέφευγα από τα προβλήματά μου.


Κώστας: 
Με το σχολείο η ζωή μου άλλαξε. Απέκτησε χρώμα, πήρε νόημα, περνώντας τον χρόνο μου δημιουργικά και γνωρίζοντας ξανά τον εαυτό μου. Διαπίστωσα ότι μαθαίνω γρήγορα και έτσι είμαι χαρούμενος που θα τα καταφέρω μάλλον του χρόνου να ολοκληρώσω το γυμνάσιο. Βρίσκομαι στο στάδιο της επανένταξης και σε συνδυασμό με το σχολείο άρχισα επιτέλους να οργανώνω τη ζωή μου. Τέλος, θέλω να πω για τις δράσεις και τις επισκέψεις που οργάνωνε η κυρία Βασιλοπούλου. Πήγαμε στην Ακρόπολη ( Λόφο και Μουσείο), στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, στην Τανάγρα 114ΠΜ, στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και αλλού. Παρακολουθήσαμε τρεις θεατρικές παραστάσεις και μια συναυλία στο Μέγαρο Μουσικής. Μέσα απ΄αυτές τις δράσεις είδα ότι υπάρχει και ένας άλλος κόσμος που εγώ είχα ξεχάσει.


Δημήτρης: 
Όταν γράφτηκα σχολείο, ένιωσα χαρά, αλλά είχα αγωνία πώς θα με δούνε οι συμμαθητές μας του β΄κύκλου και οι καθηγητές. Μας υποδέχτηκαν με τον καλύτερο τρόπο και γι' αυτό τους ευχαριστώ όλους. Aυτό, πάντως, που εγώ πήρα από το σχολείο και ήταν σημαντικό, εκτός από τις εξωσχολικές δραστηριότητες, είναι ότι έμαθα να γράφω σωστά, να εκφράζω καθαρά τις σκέψεις μου, να προσπαθώ να ακούω πιο προσεκτικά τους άλλους. Γενικά, νιώθω λαχτάρα να περάσει γρήγορα το καλοκαίρι, για να ξεκινήσει πάλι το σχολείο.


Μανώλης: 
Το πιο σημαντικό για εμένα είναι το ότι είμαι εδώ στο σχολείο μαζί με τους συμμαθητές μου. Αυτό είναι μαγικό! Μου έτυχε μια περιπέτεια με την υγεία μου που με ανάγκασε να κάνω κάτι που δεν το έκανα πριν. Να ζητήσω βοήθεια και από τα παιδιά που είμαστε μαζί και από πρόσωπα που δεν γνωριζόμαστε καθόλου. Το ΣΔΕ μου έχει γεννήσει πολλές προσδοκίες και σχέδια για το μέλλον. Αρκεί με τους συμμαθητές να βρούμε ένα κοινό στόχο. 
Θέλω, επίσης, να μιλήσω για το προσωπικό του σχολείου. Πρώτον χαίρομαι που είχα για καθηγητές : την κα Βασιλοπούλου, την κα Πουλοπούλου, την κα Λελίγκου, την κα Κουλουζάκη, την κα Κυριτσοπούλου, τον κο Παρταλά. Νιώθω τυχερός που γνώρισα όλους τους παραπάνω καθηγητές. Ακόμα, ευχαριστώ όλους τους διοικητικούς του Ο.ΚΑ.ΝΑ. που υποστηρίζουν τη δομή του σχολείου. Τέλος, ευχαριστώ ιδιαιτέρως την κα Καλογερή, τη Διευθύντρια του σχολείου μας και τον κο Στέλιο Φούντα. Ευχαριστώ για ό,τι έχουν κάνει για εμένα αλλά και για όλους μας. Και φυσικά για όλες τις εξωτερικές δραστηριότητες και εκδρομές που μας έχουν προσφέρει. 


Κων/νος: 
Ενώ είχα προτεραιότητα το Απολυτήριο Γ/σίου και το έχω βέβαια ακόμα, απέκτησα πολλά άλλα ενδιαφέροντα στο σχολείο. Για παράδειγμα, με συνεπήρε η γνώση και με έκανε να αναθεωρήσω και άλλα πράγματα, όπως το να μάθω να μιλάω καλύτερα ελληνικά, να μπορέσω να εκφράσω τα συναισθήματά μου και να αγαπήσω τον εαυτό μου. Επίσης, άρχισα να κάνω γνωριμίες στο σχολείο και έγινα πιο κοινωνικός και έκανα και φίλους. Σε όλη την εξέλιξή μου είχα την βοήθεια και την καθοδήγηση των καθηγητριών μου που είναι στο πλευρό μου πάντα.


Σάββας:
Όλη η φετινή χρονιά ήταν σημαντική για εμένα. Ξεχωρίζω ιδιαίτερα τις επιμορφωτικές εκδρομές και τις συναντήσεις που είχαμε με αξιόλογους ανθρώπους. Επίσης, θέλω να αναφερθώ στις εκπαιδεύτριες και στους εκπαιδευτές μας, που, παρ΄όλες τις δυσκολίες, αποφάσισαν να εργαστούν με ανθρώπους σαν κι εμάς, που είμαστε μια ευάλωτη ομάδα. Μας έδωσαν τις γνώσεις τους και τους νιώσαμε σαν οικογένειά μας. Εγώ, προσωπικά, θαυμάζω το κουράγιο και την υπομονή τους! Και βέβαια, ανυπομονώ να συνεχίσω και στο Β΄Κύκλο. Γνώρισα ανθρώπους τόσο διαφορετικούς και συνάμα τόσο ίδιους ως προς τη λαχτάρα για μάθηση και το δύσκολο παρελθόν. Δημιουργήθηκε μεταξύ μας συντροφικότητα, αλληλεγγύη και, αν δεν υπήρχε το Σ. Δ. Ε, δεν θα γνώριζα τόσα καινούρια πράγματα εντός και εκτός του σχολείου. Ευχαριστώ Σ. Δ. Ε!


Κώστας:
Για εμένα η φετινή σχολική χρονιά ήταν μία πολύ ξεχωριστή και ιδιαίτερα όμορφη εμπειρία.
Αλλά ας βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά. Το σχολείο ήταν η αφορμή να ξεφύγω από την άσχημη και ταυτόχρονα μίζερη και καταθλιπτική ατμόσφαιρα του σπιτιού μου, που είχε δημιουργηθεί λόγω της ασθένειας της μητέρας μου αλλά και εξαιτίας πολλών άλλων παραγόντων. Όχι μόνο άλλαξα παραστάσεις πηγαίνοντας στο σχολείο, αλλά μου δόθηκε και η ευκαιρία να εξασκήσω τη συνέπειά μου ή καλύτερα να ξαναφέρω στο νου μου τη συνέπεια που είχα πριν από πολύ καιρό. Ταυτόχρονα ένιωσα γεμάτος και δημιουργικός χάρη στις πολύ "γόνιμες " δράσεις που συμμετείχα. Φυσικά εννοώ τις δύο εφημερίδες, τη σχολική ηλεκτρονική εφημερίδα Αυτοεκτίμηση και την εφημερίδα του ΟΚΑΝΑ Πεδίο Δράση. Χάρη σε αυτές γέμισα δημιουργικά τον ελεύθερο μου χρόνο στο σπίτι λόγω των αναθέσεων που μου γίνονταν, ώστε να φτιάξω διάφορα δελτία τύπου. Ακόμα βελτίωσα την ορθογραφία, το συντακτικό, τα αγγλικά και τις γνώσεις μου στον Η/Υ. Σίγουρα θα μπορούσα να πω πολλά ακόμα, αλλά καλό είναι να μη σας κουράσω περισσότερο. Κλείνοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους Καθηγητές- Καθηγήτριες και όλα τα στελέχη της ΜΥΕΘ- ΟΚΑΝΑ, τους καταπληκτικούς αυτούς ανθρώπους για την ιδιαίτερη και ανεκτίμητη προσφορά τους σε όλους εμάς. Θα τους έχω πάντα στην σκέψη μου με νοσταλγία και αγάπη. Επίσης θα ήθελα να τονίσω πως όλοι τους είναι η προσωποποίηση της έκφρασης «αυτό που κάνετε δεν είναι δουλειά είναι λειτούργημα». ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠ΄ΤΗ ΨΥΧΗ ΜΟΥ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: