Δευτέρα 18 Ιουνίου 2018

ΣΚΕΨΕΙΣ-ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ Β΄ΚΥΚΛΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΦΟΙΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΔΕ

Βασίλης:
Αρχικά, βασικός λόγος της φοίτησής μου ήταν το απολυτήριο του γ/σίου. Με την ολοκλήρωση του Β΄ κύκλου βγήκε στην επιφάνεια η ανάγκη μου για την συνέχιση και στο λύκειο. Αυτό, βέβαια, οφείλεται στους καθηγητές, που κατάφεραν να αλλάξουν όποια γνώμη και σχέση είχα με την εκπαίδευση. Πρόβλημα, όμως, είναι η δυσκολία να συνδυάσω δουλειά και σχολείο λόγω έλλειψης χρόνου. Συνιστώ ανεπιφύλακτα, πάντως, στα υπόλοιπα παιδιά-ωφελούμενα του ΟΚΑΝΑ να τολμήσουν να ολοκληρώσουν το Γ/σιο φοιτώντας στο ΣΔΕ.


Παναγιώτης: 
Από τις πιο σωστές αποφάσεις που έχω πάρει ποτέ στη ζωή μου ήταν να γραφτώ στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας του ΟΚΑΝΑ. Η αρχή ήταν υπερβολικά δύσκολη στην προσαρμογή, τόσο που σε κάποιες στιγμές αδυναμίας, μου περνούσε από το μυαλό να τα παρατήσω για ακόμα μία φορά. Για καλή μου τύχη, όμως, οι καθηγητές που είχαμε ήταν απερίγραπτα επικοινωνιακοί, δεκτικοί, δοτικοί, υπομονετικοί και δίνανε τις πιο καλές συμβουλές!! Έτσι, κέρδιζα χρόνο, για να σκέφτομαι και να πράττω σωστά προς όφελός μου.
Σε όλους τους γραμματισμούς που έκανα στο ΣΔΕ βελτιώθηκε αισθητά το επίπεδο των γνώσεών μου. Ακόμα, με την παρότρυνση κυρίως των καθηγητών μου, αποφάσισα να συνεχίσω την εκπαίδευσή μου και στο γενικό λύκειο. Θέλω, λοιπόν, να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλους όσοι με βοήθησαν και στάθηκαν δίπλα μου αυτά τα δύο απαιτητικά χρόνια της φοίτησής μου, δηλαδή τις καθηγήτριες και τους καθηγητές και όλους όσοι στήριξαν από την πλευρά του ΟΚΑΝΑ το σχολείο. Ελπίζω όλες και όλοι να συνεχίσετε το σημαντικό έργο που επιτελείτε με τον ίδιο ζήλο!!


Μιχάλης:
Το σχολείο με έκανε πιο κοινωνικό. Μου άρεσαν πολύ οι γνώσεις που πήρα και οι εκδρομές-επσκέψεις που πήγαμε. Είναι πολύ καλοί οι δάσκαλοι στο ΣΔΕ και υπάρχουν άνθρωποι που νοιάζονται για εμάς. Θα το συνιστούσα σε κάποιον ωφελούμενο του ΟΚΑΝΑ ανεπιφύλακτα. Είναι μια μεγάλη εμπειρία. Είμαι ήδη τρία χρόνια "καθαρός" και το σχολείο με βοήθησε πολύ σε αυτό. Νιώθω πως είμαστε όλοι μαζί μια μεγάλη οικογένεια. Έκανα φίλους, έμαθα να διαβάζω καλύτερα και υπήρχαν μαθήματα πολύ ενδιαφέροντα. Είμαι πολύ χαρούμενος που ολοκλήρωσα την προσπάθειά μου και σε λίγες μέρες θα πάρω το απολυτήριο γ/σίου.


Φιλιώ:
Δύο χρόνια σχεδόν μοιάζουν με δύο μέρες. Δεν κατάλαβα πώς πέρασε ο καιρός. Αφήνοντας πίσω την κατάθλιψη που η χρήση κόλλησε σαν αυτοκόλλητο-επίθεμα στη σκέψη μου, ξεκίνησα το σχολείο για να καταλήξω φέτος πια να είμαι απόφοιτη. Γέμισα το χρόνο της απόγνωσης- μοναξιάς με καινούργιους ανθρώπους, δασκάλους και συμμαθητές. Πήρα μεγάλη ικανοποίηση, γέμισα από χαρά πού μόνο η δημιουργία χαρίζει απλόχερα. Συγκινήθηκα από την αγάπη των δασκάλων που δεν είδαν την εργασία τους σαν τυπική διεκπεραίωση, αλλά μας έδωσαν αληθινό νοιάξιμο μαζί με τις γνώσεις που χρειαζόμαστε. Χάρηκα που η τριβή της καθημερινότητας του σχολείου μάς ώθησε και φτιάξαμε τρυφερές ανθρώπινες σχέσεις. Κακά τα ψέματα! Η χρήση και οι άνθρωποι τριγύρω δεν είχαν να δώσουν όσα ήδη ανέφερα. Έτσι έφτασα κοντά στην αποφοίτηση με πολύτιμες εμπειρίες στις αποσκευές μου, προγραμματίζοντας ήδη την μελλοντική μου πορεία στο λύκειο.


Θανάσης:
Μαθαίνοντας για το ΣΔΕ, σκέφτηκα να κάνω την αρχή, για να ξεκινήσω τη φοίτησή μου. Από την πρώτη στιγμή οι δάσκαλοι με αγκάλιασαν με τρυφερότητα. Σιγά σιγά μπήκα στο κλίμα, γνωρίζοντας παιδιά με κοινά προβλήματα και δυσκολίες. Συγκρίνοντας το παρελθόν με το παρόν, άλλαξαν πολλά, γιατί κάναμε ποικίλες δράσεις και πήραμε και από το ΣΔΕ εφόδια, για να ονειρευόμαστε και να ζήσουμε πλέον "καθαροί" και ενταγμένοι συνοδοιπόροι στην κοινωνία. Ευχαριστώ τους δασκάλους μου που με βοήθησαν να φτάσω μέχρι εδώ και να βάλω στόχο για το Λύκειο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: