Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΠΡΟΒΑΣ



‘ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ’

Οι εκπαιδευόμενοι/ες του β΄κύκλου του Τμήματος Αθηνών μαζί με τους εκπαιδευόμενους/ες του α΄κύκλου του ΣΔΕ Αγίων Αναργύρων είχαμε την μοναδική ευκαιρία να παρακολουθήσουμε μία ανοιχτή πρόβα του θεατρικού έργου «Όλα αυτά τα υπέροχα πράγματα»  στο ΣΔΕ Αγίων Αναργύρων.
Συγκεκριμένα, την Παρασκευή 2 Μαρτίου στις 18:00-19:30  η σκηνοθέτης Ιόλη Ανδρεάδη και η ηθοποιός-παραγωγός Μελίνα Θεοχαρίδου  διάλεξαν εμάς ως κοινό για να παρουσιάσουν σε πρώτη ανοιχτή πρόβα το έργο «Όλα αυτά τα υπέροχα πράγματα» του Ντάνκαν Μακμίλαν και του Τζώνυ Ντόναχο. Πρόκειται για ένα έργο το οποίο ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα στο Θέατρο του Νέου Κόσμου στις 10 Μαρτίου.  Αφορά την κατάθλιψη και το τι είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε γι' αυτούς που αγαπάμε.
Λίγα λόγια για το έργο:
Η μαμά ενός επτάχρονου κοριτσιού κάνει απόπειρα αυτοκτονίας. «Ήταν κάτι εντελώς ανόητο, κάτι που συμβαίνει όταν κάποιος δεν μπορεί με τίποτα να είναι ευτυχισμένος», της είπαν. Το κοριτσάκι θέλοντας να βοηθήσει τη μητέρα του ξεκινάει μια λίστα με κάθε υπέροχο πράγμα στον κόσμο για το οποίο αξίζει κανείς να ζει. Ενήλικας πια, έρχεται να διηγηθεί την ιστορία της, παρακινώντας  το κοινό να παίξει τους υπόλοιπους χαρακτήρες της ζωής της. 
Το έργο των Duncan Macmillan & Johnny Donahoe Όλα αυτά τα υπέροχα πράγματα (Every Brilliant Thing) ανέβηκε για πρώτη φορά το 2013 στην Αγγλία και έκτοτε ταξιδεύει ασταμάτητα σε όλο τον κόσμο. Αφού απέσπασε διθυραμβικές κριτικές και ύστερα από την τεράστια επιτυχία που γνώρισε σε Αγγλία, Αμερική, Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία, έρχεται την άνοιξη του 2017 για πρώτη φορά στην Ελλάδα, για να παρουσιαστεί στο Θέατρο του Νέου Κόσμου, σε σκηνοθεσία Ιόλης Ανδρεάδη με την Μελίνα Θεοχαρίδου στον κεντρικό ρόλο.

Γενική εντύπωση από την ανοιχτή πρόβα:

Ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους μας, «να έρθει το θέατρο στο Σχολείο μας» κι εμείς να είμαστε οι πρώτοι κριτές της παράστασης. Κι αυτό γιατί , μόλις ολοκληρώθηκε η πρόβα, μοιραστήκαμε μαζί με την σκηνοθέτιδα και την ηθοποιό εντυπώσεις και σκέψεις που μας γέννησε το έργο. Τις ευχαριστούμε πραγματικά και συστήνουμε σε όλους τους αναγνώστες του blog  μας με την πρώτη ευκαιρία να πάνε να δούνε την παράσταση. Είναι διαδραστική, θα σας δώσει δηλαδή την δυνατότητα να συμμετέχετε κι εσείς και να μην είστε αμέτοχοι θεατές.

Διάφορα σχόλια εκπαιδευομένων για την ανοιχτή πρόβα:

·         Μου άρεσε πώς στήθηκε η παράσταση, δηλαδή το γεγονός ότι επέτρεπε τη συμμετοχή του κοινού. Η ηθοποιός μου φάνηκε αρκετά καλή. Δεν μου άρεσε όμως που είχε μεγάλη χρονική διάρκεια.

·         Δυσκολεύτηκα να κατανοήσω το θέμα, σε κάποιο σημείο με κούρασε.

·         Είχε ενδιαφέρον η συμμετοχή του κοινού. Συγχρόνως όμως αυτό αποτέλεσε και μια αδυναμία της παράστασης, γιατί το κοινό δεν ήταν προετοιμασμένο. Κάποια στιγμή αισθάνθηκα ότι έκανε κοιλιά που κούρασε εμάς τους θεατές. Παρά τις κάποιες αδυναμίες, όμως, απολαύσαμε την πρόβα και νιώσαμε πολύ άνετα και οικεία με την ηθοποιό και την σκηνοθέτιδα.

·         Το θέμα της κατάθλιψης με άγγιξε, γιατί είναι κάτι που με ταλαιπώρησε και με ταλαιπωρεί μέχρι σήμερα. Μου έκανε καλή εντύπωση η ηθοποιός-παραγωγός του έργου, η οποία κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον μου, παρά τη μεγάλη διάρκεια της πρόβας. Την βρήκα ταλαντούχα.

·         Μου κέντρισε το ενδιαφέρον το έργο λόγω των συνεχών αναφορών του στο πρόβλημα της κατάθλιψης.
Ήταν μια παράσταση που δεν με κούρασε καθόλου. Δεν κατάλαβα πόσο γρήγορα πέρασε η ώρα, σε αντίθεση με άλλους συμμαθητές μου που διαμαρτυρήθηκαν για την μεγάλη διάρκεια. Με εντυπωσίασε και η ηθοποιός και το διαδραστικό στοιχείο της παράστασης. Θα ήθελα πολύ να δω την παράσταση κανονικά στο θέατρο. Μάλιστα αυτή τη φορά θα συμμετείχα σε κάθε ευκαιρία που θα μου δινόταν από την ηθοποιό.

 
Η δική μας λίστα με «Όλα αυτά τα υπέροχα πράγματα»:

1.      Να πηγαίνω βόλτα με το σκύλο μου στο βουνό και να παίρνω βαθιές ανάσες!
2.      Να παίζω κιθάρα ή μπάσο!
3.      Να διαβάζω βιβλία φιλοσοφίας!
4.      Να ακούω μουσική heavy metal!
5.      Να βλέπω ποδόσφαιρο!
6.      Να γνωρίζω γυναίκες!
7.      Να κάνω tatoo!
8.      Nα τρώω νουγκατίνα!
9.      Να ακούω μουσική!
10.  Να κρατάω σημειώσεις για όλα τα θετικά πράγματα!
11.  Να κολλάω σε απίθανα μέρη χαρτάκια αυτοκόλλητα με «σ΄αγαπώ», «καλημέρα», «σε θέλω» κλπ και να τα βρίσκει έκπληκτο το έτερόν μου ήμισυ!
12.  Να ακούω τον Μήτσο και τον Κίτσο, τα καναρίνια μου, να κελαηδούνε!
13.  Να πηγαίνω στο σχολείο μου!
14.  Να ταξιδεύω στην Ευρώπη!
15.  Να οδηγώ το φορτηγό μου!
16.  Να παίρνω και να δίνω αγάπη!
17.  Να βοηθάω τους άλλους όσο μπορώ!
18.  Να βλέπω καθημερινά τα παιδιά μου!
19.  Να πίνω καφέ!
20.  Να τρώω σοκολάτα!
21.  Να κάνω διάφορες δραστηριότητες με τα αγαπημένα μου πρόσωπα!
22.  Να βρίσκομαι με ανθρώπους που με αγαπούν!
23.  Να συζητώ με φίλους!
24.  Να διερευνώ τον κόσμο του Διαστήματος!
25.  Να ασχολούμαι με τον Υπολογιστή μου!
26.  Να πηγαίνω εκδρομές στην όμορφη φύση!
27. Να ζωγραφίζω!
28. Να βλέπω εκθέσεις ζωγραφικής!
29. Να κάνω πικνίκ στο βουνό με το γιο μου, τον αδελφό μου και το σκύλο μου!
 


 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: